•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Michael - 5 oktober 2015 18:55


 

På vägen hem från bussen som först och främst var gratis.

Jag var nästan hemma och på trottoaren ligger en spruta... Hör och häpna så går jag förbi den med enda tanken att jag plockar inte upp den.

 

 

Med 150 meter från en förskola slår det mig efter några meter att det kommer någon annan att göra. Jag tar upp telefonen och ringer 11414 och hamnar som nummer 8 i kön. Gick där och trampade fram och tillbaka som en skitnödig hund och efter kanske 30 minuter kom jag fram... Talade om mitt ärende och hon i luren tog kontakt med Polisen i stan.

 

 

Dock till ingen nytta för dom hade "INTE TID" utan jag skulle snällt plocka upp den med papper eller liknande och förpassa den till andra jaktmarker. som tur är man hundägare och jag hade faktiskt en hundbajspåse som jag stoppade sprutan i och kastade den i närliggande soprum.

 

 

Fortsatte sen hem i ren ilska, somnade en stund sen kom min dotter med sambo och körde mig till psykrehab. Min dotter som fått genomlida mycket p.g.a mig satt med på mötet och fick sina svar hon sökt i så många år. Diagnosen som gavs var: ADHD & PERSONLIGHETSSTÖRNING så nu ska vi se hur det ska behandlas.

 

 

Är helt tom på energi efter en nästan sömnlös natt och sen detta möte.

Var massa att ta in och inte blev det lättare att se sin dotter falla i gråt...

Kommer ta några dagar att hämta sig från.

Smälter maten nu och hoppas på stillhet !

 

 

Sköt om er...

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards