•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Michael - 7 oktober 2015 20:24



Har målat in mig i ett hörn...

Ja faktiskt även detta året med.

Nu kan jag härleda till min ADHD men jag skyller inte på den.

 

 

Börjar närma sig min favorittid på året JULEN och nu snurrar tankarna

som ett ekorrhjul fast ekorren går på speed. Förvarnade frun nu och hon frågade

vad det var hon skulle stoppa och hur allvarligt det verkligen var.

Förklarade som det var och hon såg inte så chockad ut för en gångs skull.

 

 

Tavlor, julstrumpor, lyktor, pynta utsidan...

släkten skall fira hos oss och om jag gissar rätt kommer många

ja eller några få en trevlig överraskning om det nu går att undanhålla

till dess.

 

 

1 Månad till sen börjar man köra genom alla mina favorit-jul-filmer som alla andra

år och sen kör jag racet fram tills Julafton i hopp om SNÖ sen kan det kvitta.

Får man snö på julafton så blir jag glad sen kan det nästan kvitta. Visst blir det ljusare och visst gillar jag att skotta men om inte diskbråcket släppt så vill jag inte se snödrivor ärligt talat.

 

 

       

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards