•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 september 2018

Av Michael - 7 september 2018 14:59



ÄNTLIGEN !!!

 

 

Lite medvind för en gångs skull.

Bilen står hos grannen, fjädern kapad till 

ett pris av 3 chokladkakor och fjädern skall

troligen bytas i helgen och på Måndag kommer nya däcken så snart kan vi köra med den.

 

 

Middagen står snart i ugnen.

Var först tänkt att jag skulle göra tråkig

korv stroganoff men vid närmare eftertanke och med billig

fläskfilé på Netto fick det bli ändrade planer.

Nu ska jag ställa in stekt fläskfilé på paprikabädd och med ett täcke av grädde och färskost som vispats ihop...

 

 

Sen ska vi tyvärr BÄRA massa lådor

och göra klart Loppisen inför helgen. Idag kommer även min son Marcus som ska vara här tills på Söndag då han med sin mamma ska göra sin RÖST hörd genom att rösta...

 

 

Hoppas ni får en skön helg.

Om du bor nära och inget har för dig så varför inte kika in på SJÖGÅRDENS LOPPIS

 

 

 

Fel öppettider dock.

Ska vara ÖPPET: Lördag & Söndag 12 - 17

Hjärtligt Välkomna....

Av Michael - 7 september 2018 00:18



På ren svenska!

En av mina sämre egenskaper är att

sällan kunna hålla tyst.

 

 

När jag sitter i ett samtal som idag och

rabblar på som om jag inte pratat av mig

på flera veckor och gärna om hälsan, livet och saker

ur det förgångna utan att inse DU borde slutat

för länge sen, personen har varken tid eller lust att lyssna.

 

 

Blir så förbannat trött på mig själv och

säkert andra med gissar jag. men när jag väl gått för långt är det för sent och man sitter och ursäktar sig själv 30 ggr typ och ber om förlåtelse för att man ens finns till.....

 

 

En vacker dag kanske man lär sig

eller i mitt nästa liv kommer jag ut som en

bättre person som respekterar andras känslor lite

bättre än jag gör just nu.

 

 

Mina tankar denna torsdag.

Imorgon är en ny dag!!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards