•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 september 2018

Av Michael - 16 september 2018 20:45



Av detta väderomslag hela tiden.

Ena stunden uppehåll sen övergår det till små eller

längre regnskurar. Ja det är HÖST och då ska det regna

men gör det då och dutta inte.......

 

 

Man kan inte planera något.

Man kan knappt gå ut förrän himlen öppnar sig.

Inte kan man åka och fiska som så många av oss

i familjen vill göra.

 

 

Visst är det ett I-lands problem men det är mina

problem och jag som måste behandla dom.

Ska sluta gnälla nu och se framåt...

 

 

Nästa vecka är full gas.

Har massa platser att besöka och massa saker att hämta.

Både gåvor, byte & inköp ska hämtas och det ska bli

spännande att se vad det är för något.

 

 

Nu får det bli mys i soffan.

Imorgon är det fotvård och passa Nellie en stund.

 

 

Sköt om er

 

 

Av Michael - 16 september 2018 13:44



Första jag sa när jag skulle gå ut

och öppna Loppisen var att nu är jag ute och då kommer

säkerligen regnet.

 

 

Tog inte mer än 20 minuter så föll dropparna

och spolierade alla försök till att få hit besökare

denna dagen. Parkeringen gapar tomt och inte ens Svea

ville vara ute med mig utan bad med sorgsna ögon

att få gå in igen.

 

 

Små korta stänkande gjorde att jag tröttnade

stängde dörrarna och gick in jag med.

Mer lockande att tänka på Bio besök med min son och

se den senaste Predator filmen.

 

 

Uttråkad som jag nu är så ska jag krypa ner 

i soffan med Svea och kolla på Investigation Discovery.

 

 

FÄRJESTAD VANN ÖVER HV !!!!!!

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards