•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 september 2018

Av Michael - 10 september 2018 17:39




Någon skrev att detta valet blev

ett större event än Melodifestivalen. 

"Var det rätt som vann?"

 

 

Ska man sen tro ALLA partiledare

så verkar det som om ALLA partier vann eftersom

dom alla utsåg sig till segrare...

 

 

Det är ju fortfarande inget klart ännu

så vi får vänta några veckor tills dom slagits

färdigt på Rosenbad om VEM som ska leda flocken.

 

 

Jag har iaf röstat så jag kan för en gångs skull

säga att jag har gjort min del. Sen om det blir bättre

eller sämre får dessa 4 år utvisa.

 

 

Är DU nöjd med valet?

 

 

 

 

 

 

Av Michael - 10 september 2018 12:18



Ska komma på middag, hitta på nya

sätt  att locka kunder, hitta nya saker att sälja...

 

 

Även om man får uppskattning för att man

ber om saker så känns det skamset. Som om man skor sig

på andras givmildhet. Är så otroligt tacksam för allt vi får och ännu mer tacksammare för det vi säljer även om det inte är större summor.

 

 

När man har 2-3 besökare/helg får man inte in några

fantasisummor men man hoppas det ska gå bättre.

Tanken är att sen kunna skänka pengar till

Hundstallet så kan man göra detta med gott samvete.

 

 

Men det ligger framåt i tiden så jag hoppas

vi kan nå ändra fram.

 

 

Idag fanns massa saker planerade men

eftersom vädret ville annat får vi hitta på annat

tills vi ska hämta Danne.

 

-

-

-

-

-

 

Sorry (IGEN)

Jag försvann en stund.

(inte för att ni märkte någon som helst skillnad)

Började lägga ut lite reklam på vår Loppis Sida.

Lätt att glömma bort vad jag höll på med från början tyvärr.

 

 

Men nu är det dags att åka

till NÄL och hämta lite sårvårds artiklar så jag klarar

mig tills den 17:e...

 

 

Hörs senare

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards