•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 september 2018

Av Michael - 29 september 2018 21:56



Till ända...

Är varken nöjd eller missnöjd över 

denna dag egentligen utan den har bara flutit på.

Vissa saker kunde ha varit bättre och andra saker sämre.

 

 

Ska egentligen inte klaga över mitt

liv men det finns ALLTID tid & hopp om förbättring.

Vad som kan förbättras lägger jag under mappen "planering"

och allt det andra gräver jag ner under en sten.

 

 

Verkar som KNUD´S kusin har tagit

över och det ruskar om stadigt i husknuten.

Får hoppas det har stillat sig imorgon. Frun ska

på match igen så bättre väder är enormt önskvärt.

 

 

Vet egentligen inte varför jag

satte mig här. Skulle spela en stund för klockan är ju bara barnet. Har ingen lust att spela men ingen lust att sova heller märkligt nog. Sitter samtidigt och gnuggar ur John Blund ur ögonvrån hela tiden så kanske är det dags ändå?

 

 

Sov gott.....

 

 

 

Av Michael - 29 september 2018 13:18




Så efter 2 timmar gav jag upp.

2 timmar med iskalla vindar varvat med en gnutta 

solsken sen en massa regnskurar tog udden ur mig direkt.

Sen gör det inte saken bättre när ingen kommer så kanske

dags att lägga ner för i år och invänta julmarknaden???

 

 

Känns sådär att sitta iskall, ensam, trött och inget 

att göra förutom att spela spel på mobilen och 

lyssna på Star FM. Säkert ingen som vill shoppa i ett kallt garage när det finns andra Second Hand Butiker som både har värme, bättre ljus och serverar kaffe.

 

 

Tål att fundera på hur man ska lägga upp

det hela till våren. Finns massa saker jag måste ändra på

om vi ska ha en anledning att ha öppet. Man kan inte leva på charmen längre när man kryper över 50 strecket utan inse det krävs andra saker för att locka till sig besökare...

 

 

Men nu ska jag krypa ner i soffan

och sen åka på match igen vid 17-tiden. Sen släpar vi med

oss en trött målvakt och pizza hem och tar kvällen.

Hoppas på bättre lycka imorgon igen.

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards