•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 juni 2020

Av Michael - 1 juni 2020 19:13



Kanske inte så allvarligt som det låter

men tävlingsinriktad som jag är

och samtidigt en dålig förlorare så kommer jag

sträva framåt denna månaden med...

 

Haft 599 besökare på Bloggen och det ska

bli mer denna månaden.

 

Har idag haft en av årets varmaste dagar

och det gör mig illamående och foten värker.

Är hårt lindad för att minska svullnad så

vi får se vad fotvården säger imorgon.

 

Förvarnat dom om nya saker men inte

berättat allt kom jag på nu. 

 

Läste ikväll att det ska regna i veckan.

YIPPIE !!! En underbar känsla för oss med

borrad brunn som samlar grundvatten.

Ju mindre regn, ju mer måste vi vattna.

Ju mer vi vattnar ju mindre vatten har vi kunna att dricka

och duscha.......

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards