•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 juni 2020

Av Michael - 4 juni 2020 19:41



Kommer det ta innan man får nog?

 

Hur länge kan man vänta med att komma ut med sin

egna husvagn? Satt efter att vi kört hem den och spånade

hur vi ville ha den omgjord.

 

Kommer ha en fast bädd och visst kommer det bli

snålt om plats för madrassen kommer endast vara 105 x 200 cm

och jag måste ligga innerst eftersom min hustru MÅSTE

ligga ytterst...

 

Om hon måste så får man snällt lyda eller hur var det

Magnus? "She´s the Boss" med stark betoning på BOSS.

Om man inte lägger det på minnet får jag troligen sova utanför...

 

Undrar om jag somnar inatt.

Domedagsprofet som man är så tror man det värsta

tills man blivit överbevisad. Det får ta den tid det tar helt enkelt.

Nu ska vi mumsa varma mackor och kolla film.....

 

Jag och kossorna önskar god natt

 

 

 

 

 

Av Michael - 4 juni 2020 14:08



Gårdagen tog ut sin rätt.

Gick över 12.000 steg på hela dagen

och det satte sina spår på kroppen under natten

men även idag....

 

Handlade blommor, planterade blommor.

Fixade hem björnbärs buske, Lupiner & Stensöta.

Det mesta av sakerna är planterade men har några saker till

innan denna rundan är slut.

 

Är så slut idag men bestämde vid frukostbordet att

det skulle bli pannkaka och ärtsoppa idag. Men ur munnen kom

fläskpannkaka och ärtsoppa för det fanns inte en chans att jag

skulle orka stå vid spisen och göra 20-30 pannkakor idag.

 

Vi hämtade hustruns son efter skolan sen iväg och köa

utanför vår lilla butik där man kunde shoppa dvd filmer 2st för 1:-

och det kunde inte ens min hustru säga emot. Jag shoppade loss för

hela 5:- (10 filmer) och hennes 2 plagg trots 50% rabatt blev dyrare.

Tror jag fick mina filmer gratis när jag tänker efter... *fniss*

 

Besiktning av husvagn imorgon.

Ska dra hem den efter 15 och vi har verkligen längtat

och räknat timmarna. Nu håller vi alla tummar & tår

för att den går igenom.

 

Sen blir vi......

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards