•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 juni 2020

Av Michael - 7 juni 2020 12:09



Utan tvekan !

 

Trots det usla väder vi har idag

så gråter bönnera glädjetårar än så länge

och jag med dom. Vi fick upp rondellskyltarna

igen och de gör susen...

 

Har haft nästan lika många besökare som igår

fast idag så handlar dom mera. Kanske beror på vädret.

Ju sämre väder ju mer öppnar sig plånböckerna.

 

Börjar se en uppgång på försäljningen av dvd filmer 

igen och DET glädjer mig enormt. Då kan jag få börja kolla

efter nya partier men samtidigt fylla på från lagret igen.

 

Känns som denna säsongen kommer slå rekord

på många olika sätt. Hoppas jag inte jinxar detta nu så

allt vänder och drar åt skogen....

 

Nu kommer frun och domaren

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards