•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 juni 2020

Av Michael - 12 juni 2020 15:07



När hustrun läste över axeln mitt

blogginlägg så skrattade hon när jag skrev vi

skulle inget göra idag...

 

Idag har vi inget mer gjort än handlat,

eller ja frun ville klippa gräset eftersom gräsklipparen

hade kommit tillbaka från service.

 

Inte ens den ville vara med på att arbeta dock.

Hann köra 20 minuter sen hoppade drivremmen loss

och det var bara att stanna och gå in igen.

 

Men ju mer jag sitter här och lyssnar så låter det som

och t.o.m ser ut som att hon antingen fixat den

eller så kom hyresvärden som ett skott och fixade den

trots att de skulle ha gäster... EN ELOGE...

 

Lite orättvist att hon får klippa medans jag fick

förbud att gräva, rensa, kratta och köra grus idag.... FYYY

Fast denna gången är jag benägen att hålla med. Blev förpassad

till spisen där jag fräst upp kyckling och kokar pasta till 

kycklingsalladen.....

 

Ha en skön fredag !

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards