•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Michael - 1 januari 2013 21:44






12 Dagar kvar…


Tog precis en promenad med Leo och tydligen fanns det människor som ansåg att det var nyårsafton igen och ville skjuta raketer för glatta livet och skrämde skiten ur hunden. Jag kopplade loss han och han tjurrusade likt ”the bulls of Pabloma” och väntade snällt utanför dörren när jag kom fram.

 

Men nu är dagen snart gjord och serien fortsätter. Legat på soffan och bara kollat tv. Orkar inte mer utan samlar kraft till det som komma skall. Ett försök till ett sundare liv kräver all energi jag kan frambringa efter snart 6 månaders sjukskrivning.

 

Hoppas att detta år ska se ljusare ut. Mindre kaos, mer ljusglimtar hoppas jag på mer än någonsin. Kommer troligen finnas hinder men jag måste försöka se ljuset utan att gå genom tunneln…

 

Tror ni det går ?

Av Michael - 1 januari 2013 19:09






En efter en går jag genom…

 

Del för del betar jag genom. Kan inte sluta, det är som om jag va beroende. Påbörjade tidigt igår kväll och har snart kollat genom ena halvan av 3 säsonger av ”Sons of anarchy”

 

 

Satt och kolla på avsnitt efter avsnitt tills klockan var efter 4 imorse. Ju mer jag ser ju mer vill man se och spänningen är som Peter Harrysson brukade säga ”Oliiiiidligt spännande”

 

 

Tror jag somnade runt 5.30 och gick upp runt 12 så det börjar kännas i ögonen en aning. Men som sagt det är svårt att slita sig från serien så några timmar till blir det nog.

 

 

Hur var erat nyårs firande ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards