•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Michael - 23 januari 2013 20:25







Underbar promenad.

Kanske en aning kallt men jag fick frisk

luft och Leo slocknade efter kanske 7-8 minuter.

 

 

Vi gick halv 4 och var hemma

efter 5 så det blev en bra promenad MEN.

Inte ett enda kort taget blev det.

Iskalla händer varje gång man tog av sig handsken

så jag missade en underbart fin solnedgång tyvärr.

 

 

Smärtor i ryggen och träningsvärk

så detta ska jag förhoppningsvis göra igen.

Både jag och Leo behöver detta för

vår egen hälsas skull...

Eller min hälsa och Leo´s höfter.

Av Michael - 23 januari 2013 14:59






Måste göra något...

Ska försöka ta mig ut på en promenad.

Leo & Kameran ska följa med så kanske

vi båda mattas ut en aning och får annat att tänka på.

 

 

 

Varit strålande väder ute men troligen iskallt

så thermobyxorna får hängas på idag.

Laddar batteriet till kameran så jag slipper

dumheter som jag råkat ut för...

 

 

 

Dock har jag inget utbytes batteri

eftersom det gamla lämnade in skylten.

Tur de bara kostar 99:-

 

 

Dags att dra på sig byxorna då...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards