•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Michael - 22 januari 2013 14:44







Spenderade natten i soffan.

Ryggen är ur spel och skallen fullständigt tom.

Ska försöka ta mig genom denna dagen så smärtfritt

som möjligt sen får jag se hur det kommer gå....

 

 

 

Som jag mår just nu så kommer jag troligen

gå upp i vikt igen.

Tröstäta är ett underskattat ord men det funkar nu.

Känna sig värdefull är inte något jag tror på just nu.

Värdesätter inte mig själv det minsta....

 

 

Varför skulle jag ?

Av Michael - 22 januari 2013 00:45







VARFÖR KAN DET INTE VARA PERFEKT ?

VARFÖR SKA JAG ALLTID VARA BOVEN ?

INTE GAV DET MIG NÅGON TRÖST UNDER

NATTPROMENADEN.

ENDA SOM HÖLL MIG SÄLLSKAP VAR MIN DOTTER

VIA SMS FÖR ANDRA VAR TV MER GIVANDE...

 

 

 

STELFRUSEN !

NYDUSCHAD !

SÖNDERGRÅTEN !

MEN SKITAMMA FÖR JAG ÄR

JU BARA EN PATETISK PERSON

SOM BARA SÖKER MEDLIDANDE HAR

JAG NUMERA FÅTT HÖRA !!!

 

 

 

SOMNAR ENSAM PÅ TOPPEN

I SOFFAN INATT....

 

 

 

VAR ÄR MITT SOLSKEN

NÄR JAG BEHÖVER DET SOM MEST...???

 

GOD NATT

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards