•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Michael - 25 januari 2013 21:45







Ja det känns som livet sviker oss nu.

Största hjälpen vi har i familjen och som ger oss

lite trygghet är försatt ur spel...

 

 

 

 

 

Har VI riktig otur är den död för gott.

Har vi tur så kanske en sponsor hjälper oss.

VÅR Advokat och MIN ståtliga vän kanske

kan ge oss en skjuts på rätt väg igen....

 

 

 

Som det är nu kan vi inget brodera alls

och det är ett dråpslag för oss.

Visst starta vi firman för att tjäna lite extra pengar

men samtidigt är det ett lyckorus att se glädjen i kundens ögon.

 

 

 

Hoppas att allt går som det ska.

Av Michael - 25 januari 2013 16:59






Känns lite så just nu...

Vaknade 7 upp med ungarna sen ut med hunden.

Ut igen med kameran sen ham och editera bilderna innan

jag och dottern stegade mot först Hemköp sen Netto.

 

 

Vi handlade dagens middag och morgondagens.

Idag gled kycklingfilé och potatissallad ner med grönsaker

och imorgon blir det Tacos.

Glömde dock att handla mat till Leo men som tur är fanns det

tillräckligt idag och han fick lite av det vita köttet på kycklingen...

 

 

Nu ska jag kriga med Erika på Wordfeud...

Ful i munnen den kvinnan. hahahahaha...

Av Michael - 25 januari 2013 12:18






MEN HUNDJÄVEL !!!




Precis när jag ska starta skrivandet så ligger prinsen under

skrivbordet och trycker ut den mest vidriga lukt.

Vänder sig om och somnar igen....

 

FY DIG !

 

 

Ja iaf nu fortsätter vi.

Tog en liten 1 timmas promenad

för att fota och det gick bättre denna gången

och jag fick till bra bilder utan att ens få av mig handskarna.

Nu har jag hyfsade foton men ändå känsel i fingrarna.

 

 

       

Av Michael - 25 januari 2013 10:05






Hinner komma runt hörnet och vips

så uppstår ett problem på direkten.

Kan egentligen inte förstå varför och uppskattar det inte alls.

Med all rätt är jag smått förbannad.

 

 

Köpte nytt batteri för att det gamla slutat ladda.

Nu laddade jag det gamla fullt igår och idag när jag skulle gå

ut och fota så var det nästan tomt. Jag anser det ska räcka till mer

än 20 bilder innan det töms. Kan kylan påverka ?

Kyla sägs ju bevara vanliga batterier men kanske har

motsatta på detta kamerabatteri ?

 

 


Får ladda upp igen innan jag för

3:e gången ger mig ut och jag hoppas

kunna fota mer än 3 bilder denna gången

annars ger jag upp och beställer nya batterier...

 

 

 

Håll Tummarna !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards