•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Michael - 27 januari 2013 22:03






Försöker klara mig utan medicinerna.

Gör det troligen i ett desperat försök att tro jag mår bättre.

Kastar mig in i massa jobb och sen när jag stannar upp inser jag hur idiotisk

jag är som slutat med tabletterna.

 

 

 

Ingen bra lösning ska ni veta.

Man mår bajs i huvudet på morgonen och det tar tid att balansera allt

på rätt köl igen och det är INTE värt besväret.

Jag måste börja sköta medicineringen annars står jag snart

på ruta ett igen ganska snabbt...

 

 

 

Börjat sova dåligt igen på nätterna och det känns.

Huvudvärk ofta och jag försöker verkligen att inte ta värkpiller.

Men nu ska vi inte gräva ner oss.

Har massor att göra och fått mitt första fotojobb.

Ska fota en liten Prinsessa och det ska bli så otroligt roligt.

 

 

 

Pillat lite med sidan och är tom i bollen. (ja mer än vanligt)

Nu ska jag försöka få min dotter till sängen om jag så ska bända loss

henne från datorn.

 

 

 

Sov gott !

Av Michael - 27 januari 2013 17:46





Så har jag i dagarna lanserat en hemsida.

Ska försöka sticka ut hakan och våga visa att jag KAN och vill försöka.

Vill försöka att sälja mina tjänster som amatör fotograf.

Vill utvecklas som fotgraf om det nu går.

Kommer ta en symbolisk summa av 50:- för 10 Bilder sen får vi se vad som sker.

 

 

 

Jag har tyvärr inte möjligheten att förstora

eller framkalla bilder men ska försöka förhandla fram ett

bra pris till mina kunder hos ett lokalt tryckeri.

 

 

 

Håll tummarna för att jag lyckas.

 

FotoSafari  Heter sidan...

 

 

Välkomna !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards