•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Michael - 8 januari 2013 15:49






Middagen var ganska lättlagad.

Kycklingfiléer med pommes till ungarna & sallad till mig.

Minimorötter, gurka, cocktailtomater på en bädd av sallad.

 

 

 

Massa att tugga på så magen kommer inte gråta idag heller.

Igår var den besviken och knorra & grinade, även knoppen snurra till

men sen kom maten och då mådde hela systemet bra igen efter en stund.

 

 

 

Efter knappt 3 timmars sön så var förmidddagen en plåga.

Men nu verkar balansen återställa sig igen.

Lite film och upp med fötterna i soffan på detta så är jag på banan igen.

 

 

 

Av Michael - 8 januari 2013 00:41






- Lika bra köra på...

Frugas ord, så nu är tvättstugan bokad till 03:00.

Tro nu inte att vi aldrig tvättar  utan nuhar vi tvättat allt.

Mattor, jackor, överkast, kläder, sängkläder ja fy satan.

 

 

 

Mellan 15-17 hade jag kört själv 6 maskiner.

Tog 2 till efter 19 så min kropp har burit idag (igår) så mitt samvete är rent.

Hektisk tisdag, Tid hos Kurator 10:15, kl 14 ska min mor ta nya prover, hustrun

lämnar kommunen för att besöka sitt andra hem i Åmål...

 

 

 

Nu till något helt annat...Denna bantningen går mig redan på nerverna och då

är jag bara på första dagen. Måste börja skriva en meny för hela veckan och hitta

annat än kokta ägg. Känns som jag kommer lägga ägg själv snart och tror fan snart att de står mig i halsen men jag ger INTE upp... (ännu)

Behöver lite grönsaker och annat som inte torkar upp strupen som äggulan gör.

 

 

 

Samlar oss lite innan vi ska bära hem det sista av tvätten

som tumlar runt. Hoppas få sova till 8:30 och samla ihop mig en aning

före mötet... Sov Gott Sötnötter nu kryper jag in i grottan och sover...

 

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards