•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Michael - 24 januari 2013 23:48







Jag fick frispel förut idag !

Jag utmanade mig själv, jag utmanade min dotter som

självutnämde sig som den BÄSTE bara sådär.

 

 

 

Den bäste vad kanske ni undrar.

Bäste fotografen av oss 2 så nu måste

jag bara ge mig ut imorgon och se vem som egentligen

har det bästa ögat bakom linsen.

 

 

 

Kommer göra som så att jag imorgon efter fotografering

lägger ut 10 bilder som vi själva väljer ut sen ska ni läsare

få välja utan att veta VEM som fotat och avgöra...

Förloraren får laga maten Lördag & Söndag ! (hahahaha)

 

 

 

Antar du utmaningen Jennie ?

Av Michael - 24 januari 2013 16:43





Biljetterna Bokade !

 

 

 

11:e Februari reser jag.

Tåget styr mot Karlstad 14:48

12:e Styr bussen mot Löfbergs Lila Arena

 

 

 

Ska infinna oss på Ståplats och se på ishockey.

Längtar så enormt !

Sitta nära STÅPLATS ger gåshud

tänk er då hur knottrig kroppen blir

mitt ibland denna enorma kör...

 

VI ÄR FÄRJESTAD ! ! ! !

Av Michael - 24 januari 2013 13:00






Promenaden igår...

 

 

Ja det var en förödande smärta förbådemig och Leo.

Efter att vi kom hem så låg han nästan orörd långa stunder

och ville inte gå ut alls mellan 17:15 -10:00.

Han har ömma leder som gör att han har svårt att resa sig.

 

 

 

Men idag när vi gick ut sågjag inget av detta.

Han gick nästan som vanligt men jag kunde inte med att släppa han lös.

Jag vet att han rusar efter pinnar, hoppar, skuttar sen blir han liggande

igen och det vill jag inte. Nu ställde han sig vid altandörren och ville

gå ut så det ser jag som ett friskhetstecken.....

 

 

 

Han äter och dricker med god aptit och

imorse efter promenaden fick han pussa på sin "flickvän"

en söt 10 månaders Golden Retriever flicka som endast

accepterar Leo och inga andra hanar... *charmör*

 

 

 

Inväntar god hemlagad kalops

sen ishockey Färjestad vs Timrå och det blir 3 nya poäng utan

tvekan eller ???

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards