•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 november 2022

Av Michael - 5 november 2022 21:44



Ja förutom det gamla vanliga.

Inget man kan påverka utan flyta med strömmen.


Har hunnit med en del denna helgen.

Nää nu hittade jag allt på, har inte gjort mer än tänt

ljus vid minneslunden och handlat lite mat.


Ganska skönt att ta igen sig dessa dagar för sen börjar nya

behandlingar, nya besök. Bussandet är avkopplande men sega eftersom det blir

en del spilltid mellan bytena.


Det spritter lite i jultarmen och eftersom hustrun skall

bekläda granen denna julen får jag göra pyntandet...

Som det ser ut just nu blir vi ensamma på julafton men inget är

spikat i dagsläget.


Kan bli lite mysigt och stillsamt på tu man hand

och rå om varandra. Kanske enda dagen som hustrun inte kommer springa mellan

tvättmaskinen och dammsugaren.


Närmar sig första advent så jag får börja

samla på mig vissa saker så jag hinner bli klar tills dess.

Hittar du på saker till jul eller sköts det av annan instans? ;o)


Fick jag som jag ville skulle ALLT upp och stanna tills tjugonda knut (kastas julgranen ut)

och som tradition på min födelsedag. Men man ska tydligen vara 2 om dessa beslut

numera så jag får väl vika mig för överheten även detta år.... eller?


" snart är julen kommen, snart är julen här. Ack så grå och kulen men ändå så kär "


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards