•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 november 2022

Av Michael - 12 november 2022 16:32



Varför?

Ja kanske för att jag insåg att jag gick emot mina

egna principer och faktiskt traditioner.


Ingen julmust före första advent, inget lussebak, ingen

skinka eller annat före advent, ja så var jag förr och lite nu med kanske.

Ingen ska dock eller har kunnat påverka eller få mig att ändra mig

och det känns tryggt. (som Pampers)


Tror att det hela är p.g.a man saknar hockeyn, eller jag inbillar

mig det och skyller på det med. Låter lite korkat kanske men vi har alla

våra laster i livet vare sig det handlar om mat, alkohol, droger och i mitt fall

är musik och hockey min drog.


Just nu duger det mycket väl med Premier League där nu Liverpool

leder med 2-1 hemma mot Southampton och jag hade gärna sett dom på

skärmen eller helst LIVE men man får inte allt här i livet så detta funkar bra.


Har du en drog/last som du inte kan vara utan?

Berätta gärna om du vill, jag dömer ingen....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards