•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 november 2022

Av Michael - 25 november 2022 21:34



Kommer jag skriva ner de sista 8 filmerna

på min julfilmslista.


1. Tomten är far till alla barnen.

2. Holiday.

3. Christmas Chronicles 1.

4. Christmas Chronicles 2.

5. Santa Clause.

6. Santa Clause 2.

7. Santa Clause 3 - The escape clause.

8. Prancer: A christmas tale.


Skulle haft med den nya Santa Clause 4 men eftersom den

tydligen kommer ut som en serie där första delen släpptes 16/11

Så detta kommer ske framöver.


Del 1 & 2: 16:e November

Del 3: 23:e November

Del 4: 30:e November

Del 5: 7:e December

Del 6: 14:e December


Efter denna serie sägs det att det kommer bli

den sista så alltså kommer inga fler uppföljare igen.

Gäller att hålla utkik efter filmen sen om den nu släpps 

för den vill jag ha i min ägo. (Ja tänka sig, det finns dom som ser på dvd fortfarande)


Imorgon ska vi ta hand om alla lådor med julsaker.

Skogen först med hundarna sen förrådet och leta sladdar

sen hem och städa mer till JULMUSIK sen ska jag göra pizza till oss.


Hur ser DIN helg ut ?

Av Michael - 25 november 2022 14:18



Javisst serru...

Inte Stockholm, inte Tokyo, inte Göteborg...


Utan Harry Potter maraton på Blåsut.

Funderat på det ett tag så igår började jag med första

och idag drog jag igång tvåan.


Ingen annan som gillar den så jag får

snällt se den själv tyvärr.


Det är något speciellt med dom och snart

ska det släppas en ny film så bäst att man skyndar sig.

Harry Potter and the Cursed child kommer tyvärr inte ha

Harry Potter med själv utan hans son tydligen.


Jaja...

Jag fortsätter med mitt och hoppas

ni får en trevlig och mysig helg.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards