•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 november 2022

Av Michael - 18 november 2022 13:22



Ska mycket till innan jag tystnar

men en liten tankeställare fick man ju trots allt.

- Att du orkar tänker nog frun...


Ja hur orkar jag egentligen?

Jag är ju tydligen en "GREVE" numera

av Blåsut. (Baaah Humbug) svarar jag då.


Hustrun har gasat igång med städningen så jag håller

mig på mattan och hjälper till när jag behövs.

- Take me to a higher ground


Mår ärligt talat rätt bra idag och har hopp om framtiden.

Svinkallt ute och jag planerar redan att få bada till sommaren

som nu fotvården lovat mig. Tänk att få gå barfota i sanden och kunna

kasta sig i vattnet för en skön simtur.


Har smått börjat kolla in vilka filmer (Jul) som ska spelas upp från

advent till julafton och det visar sig har landat en del nya så detta

ska bli spännande. Håll utkik nästa vecka så kommer hela listan på "kanske"

24 filmer....


 



Av Michael - 18 november 2022 09:14



Ja det kan man inte missa.

Ikväll ska vi göra ett besök som vi inte gjort

på många år. 140:- för 2 att se filmen FEED ser vi båda

fram emot.


Allt är bättre än att sitta hemma och frysa.

Utomhus är det +2 och inomhus har vi mellan +14-17 grader och det är oacceptabelt

för när hustrun inte ens tar av sig mössan efter promenaden med hundarna då är det kallt.

Hyresvärden får bakläxa på detta och måste lösa det NU anser vi.


Dags att fylla på skafferiet och frysen igen.

Ska bli gott med lite nya matvaror igen efter att ha snålat

en smula sista veckan innan man fått pengar igen.


Orientaliska räkor idag.

Vad ska ni avnjuta?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards