•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 november 2022

Av Michael - 29 november 2022 09:19



Tog mig hela 3 dagar att slutföra.

Hann t.o.m tända adventsljus mellan varven 

och mycket mer var det inte tyvärr.


Men nu är alla 8 filmerna klara i Harry Potter serien

så det börjar bli dags för julfilmerna snart.

Tror inte hustrun kommer orka med film alla 24 dagarna

men får jag med henne på hälften får jag vara nöjd.


Sitter nu och inväntar bussen till NÄL för såromläggning

som inte gjorts på några veckor p.g.a sjukdom. Får hoppas

att vi inte gått tillbaka 2 steg i läkningen utan att det ser ungefär

som innan.


Pyntandet har faktiskt hustrun stått för helt själv denna julen.

Vaknade upp av en hustru på strålande humör och som ville

veta vad jag tyckte. Jag hade lika stort leende som henne när

jag såg hur fint hon hade gjort.

- Skräptomtarna fick ligga kvar...


Hmmm... Ja vi hade faktiskt inte plats så jag förstår

hennes dilemma men skräptomtar?

Det var hårda ord, kanske har hennes dotter rätt...?


Hon kanske har blivit


 

Precis som Tobbe...?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards