•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 juli 2022

Av Michael - 2 juli 2022 17:57



Bege oss ner till stan på cyklarna

nu när Tobbe & Pierre lämnat kommunen

för en öl och Pepsi Max men efter maten

kom mörka moln.


Känns inte rättvist att lämna åskrädda

hundar ensamma OM himlen skulle ramla ner

sen är det jobbigt nog att ta sig över Dalbobroa

och i spöregn vore det fruktansvärt.


Vi väljer att stanna hemma efter att vi

handlat hem lite kvällsmys och gotta ner oss 

i soffan istället.


Hoppas kunna bidraga till reskassan med att

vinna storkovan på travet idag men har inga förhoppningar.

Har än så länge gått back 20:- typ men är lika glad

över vinsten igår på 119:- så nu håller jag alla

tummar och tår som går.


Det är 2 avdelningar kvar och jag vågar inte kolla

hur jag ligger till ännu. Sista loppet går om 40 minuter

så jag får hålla mig till tåls.


Får jag låna era tummar, hartassar, lyckobringare

denna kväll?

Av Michael - 2 juli 2022 10:44

10 Dagar kvar


Tydligen ska jag resa utsocknes

denna sommar så nu blir det till att

omprioritera. Tänka sig!


Hela 7 dagar hemifrån.

Hela 7 dagar utan gap och skrik.

Hela 7 dagar i harmoni.

Hela 5 dagar med knott stora som albatrosser

och sol som aldrig går ner.


Loppisar att besöka.

Fiska...

Umgås med släkten.

Njuta av naturen.

Sa jag fiska?

Ja fiska ska vi göra alla dagar i veckan.


MÅSTE finna Beckolja!

Springer iväg och gör det direkt.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards