•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 juli 2022

Av Michael - 3 juli 2022 16:18

9 dagar kvar

Bevara den som den har varit

och kanske en smula mer foton...


Ja det ska väl inte kunna vara så svårt

tycker jag. Får ta med mig kameran lite oftare

så förnyar jag mig en smula.


Har dock sagt det förut så hur ska jag

ändra på detta? Jag säger som Amerikanska dollarn,

"IN GOD WE TRUST" och utbrister man GUD här så svarar

oftast hustrun - Ja va vill du? så jag lägger ansvaret

på henne att komma ihåg.


Snacka om att hon kommer känna

pressen på sina axlar när hon läser detta.

Ska glädja Gunilla med en uppdatering på vår altan.


     

Att hustruns händer är magiska finns det

ingen tvekan om. Hon får t.o.m blommor hon inte

vill ha att blomstra mer än kommunens planteringar....

(ATH är ett skämt)

Av Michael - 3 juli 2022 11:36



Har märkt en markant ökning

av besökare och vill därför ställa frågor.


Hur vill DU att bloggen skall vara?

Korta och fler inlägg eller ett långt.

Ska det vara mer foton och mer om mig själv?


Lämna en kommentar om hur du önskar.

Ja det är jag som skriver och jag som ska välja men

ibland får man en otrolig torka och då brukar

besöken stanna av.


Har faktiskt fått frågan om jag inte tänkt

på att tjäna pengar på bloggandet och där går

nog min gräns kanske. Vet inte hur och sen är

jag för gammal för sånt.


Ordet är fritt!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards