•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 juli 2022

Av Michael - 8 juli 2022 22:09



Inte för min del men hustrun.

Känns som jag har ofrivillig semester

året om men man får leva med det helt enkelt.


Hustrun ylade av glädje men kunde inte

riktigt lämna byggnaden lika fort som Elvis gjorde.

Nää hon ville strosa runt en stund bland växterna

och känna att ingen ställde massa frågor.


Nej om sanningen ska fram så plockade hon till

sig växter åt en kund i Lilla Edet som hon ska

besöka på måndag.


Innan hon hann åka hem fick hon samtal

från 2 nya kunder. En rådgivning och en trädbeskärning.

Kan ni tänka er hur ofta hon fått samtal eller gjort

besök hos någon som "säger" sig kunna göra jobbet

men som lämnar sin kund i tårar nästan.


Då ska man se sig själv i spegeln noga

innan man åtar sig något man överhuvudtaget inte

har den minsta kunskap utav. Skamligt !!!


Ha en skön helg 


 

Av Michael - 8 juli 2022 09:34

4 Dagar kvar


...Över mig själv faktiskt.

Det är 4 dagar kvar och jag har mer eller mindre

redan packat klart min väska inför resan.

DET är nästan ett rekord för att vara mig skall erkännas.


Hustrun skratta åt mig igår och log flertalet

gånger när hon varje gång gick förbi min packade väska.

Vi har tur i år att få låna en takbox så den ska 

vi packa det mesta i så bilen slipper belamras 

i baksätet.


Lite resfeber faktiskt.

Vi har 9-11 timmars resa så det gäller att

vara alert och inte somna. Man missar en vacker natur

och risk finns att föraren somnar vid ratten ;o)





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards