•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juli 2022

Av Michael - 6 juli 2022 15:00

6 Dagar kvar


En del människor kan sätta griller

i skallen på mig och egentligen ska jag inte lyssna

på hälften av vad som sägs även om det som sägs är sant.


Ju mer jag tar åt mig ju jobbigare blir det för 

psyket att ställa allt till rätta igen.

Jag är lättpåverkad och verkligen inte den bästa versionen

av mig själv just nu men jag strävar ALLTID för att 

komma tillbaka igen.


Alla har sina goda och dåliga dagar och för

min del som domedagsprofet känns det nästan som det

är fler "anus" dagar än bra.


Man kan klaga på mycket men inte vädret.

+19 och en del vind men man slipper regnet.

Snart dags att laga till middag, idag ska jag göra

klyftpotatis och fisk nuggets.


Aldrig provat och hustrun äter ju varken

kött eller fågel så då får det bli fisk idag.

Kan ibland sakna att laga till en köttfärslimpa eller

fläskfilégryta men ingen idé när frun inte vill äta.


Ni veganer och lianer får ursäkta mig men

det finns inte en chans att jag utesluter kött.

Jag är en köttälskare men som inte på långa vägar 

smakat av allt kött som finns och det kanske är min

förlust.


Ja nä, dags att avsluta filmen

sen ska jag rasta hundarna innan jag börjar med

maten.


Inget mer skrivande för idag...

Sköt om er

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards