•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 juli 2022

Av Michael - 4 juli 2022 18:24

8 Dagar kvar...


Nya förslag idag.

Mindre om än INGET skrivande om mitt

älskade FBK och mer om GAIS...


Whats the fun in that?


Idag har min älskade hustrus själ

gråtit tjära. Hon fick rå om sig själv och handla

lite nya kläder. Tänka sig att denna kvinna älskar

att handla med sin dotter och åt sin son.


MEN när det kommer till henne själv så kniper hon igen

och anser att det är väldigt onödigt. Nästan så

hon behöver andas i papperspåse varje gång.


Jag själv bara ler en stund och tänker,

"ÄNTLIGEN" sen så handlade vi till mig med. Jag blev

jätteglad över ny sweatshirt och hikingskor (JULA) <--- se länk.


Nu kan jag ha bra sköna skor att ha på mig

i Norrland när vi ska.............. japp ni gissade rätt.

FISKA!!!!


Har även ändrat i planeringen.

Det blir djungel olja istället för beckolja.

Mest p.g.a priset sen så ska vi vara där i 5 dagar typ

så jag behöver inte såna mängder.


Hustrun ska tydligen städa nu hela kvällen sen 

fr.om imorgon ska hon jobba till fredag innan hon ska gå

på 2 veckors semester.


Själv så kom jag av mig och började plocka av rullarna

från spöna och stuvade om i fiskeväskan.

Ja nu fick jag annat i skallen så det får bli avslut här.


Tack för all feedback och alla besök.

Tog PB förra månaden (1193) vilket gläder

och sporrar....




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards