•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 juli 2022

Av Michael - 5 juli 2022 18:19



Sverige är ett underbart vackert land.

För att kunna upptäcka nya platser som kanske

inte är platser jag varit på skulle jag önska

att ni ville dela med er av era smultronställen.


Med dagens bensinpriser önskar jag att det är inom

10 mil från Vänersborg eller MAX 20 mil. Vore roligt att

läsa om era små platser som ni kallar för paradiset.


Har varit på Smögen, Kungshamn, Strömstad, Lysekil mm och vill som

sagt tillsammans med hustrun upptäcka/besöka nya platser

att falla för. Har ju som sagt några picknickar att bjuda

henne på så hjälp mig snälla.


Vill ha vatten, sten, växtlighet

och varför inte vackra solnedgångar att fota

vore fantastiskt...


BOMBA mig med förslag snälla.

Av Michael - 5 juli 2022 12:03



Ja ingen tvekan där.

Kom hem ganska sent idag från NÄL så frukosten

fick skjutas fram en smula.


Men va gjorde det när man handlat med sig GI bröd

och ICAS skagenröra hem? Brödet var otroligt gott

och röran är som den är... (Himmelsk)


Idag ska jag inte göra någonting.

Rasta hundarna förvisso men min inflammerade lårmuskel

mår fortfarande inte bättre så det blir stillsamt.


Tänker INTE förkunna vad jag gjorde för att

förvärva denna smärta för då blir jag hånad. Blir jag troligen

ändå så därför vill jag inte spä på mer bränsle i elden.


Tror banne mig jag gör en macka till sen 

kollar på en serie minsann.....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards