•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 augusti 2022

Av Michael - 13 augusti 2022 15:38

 


Rygga är packad så nu ska jag bara rasta hundarna

innan frun kommer hem sen ska hon ta med sig bikinin så hon får

doppa sig medans jag kastar drag en stund.


Mat och dryck stod på önskelistan så allt

står på kylning som tur är. Skulle så gärna vilja doppa

mig men får tyvärr avstå som vanligt.


Har jag tur kanske frun skvätter av sig lite

så man kan få lite svalka i värmen....


HEIPA !

Av Michael - 13 augusti 2022 11:35



Man ligger vaken länge varje kväll

och kommer på MASSA att skriva om och när

man sen sovit på saken så minns man ingenting.

Antingen har jag ett hemskt dåligt minne eller så var

det inget speciellt att skriva om.


En sådan dag som denna med en temp på närmare

+30 så är man inte stursk trots att man sitter inne.

Som jag så ofta brukar säga ska man inte klaga på värmen

för snart kommer vintern och då längtar man tillbaka.


Eller reser utomlands.....


Trodde t.o.m att datamusen fått värmeslag

men den visade sig till slut att allt som krävdes

var att jag tömde ur innanmätet och sen stoppade

in 2 nya batterier sen var det dans över skrivbordet igen.


Suger ni ut det sista av semestern eller

har ni redan börjat jobba?



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards