•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 augusti 2022

Av Michael - 25 augusti 2022 15:18



Har gått och idag är

en speciell dag.


Min hustru och jag firar 4-årig Bröllopsdag.

Tänka sig att JAG kom på detta före henne, det är

ett mysterium för henne tror jag.


Jag köpte 20 rosor (10 vita/10 rosa) till henne igår

eftersom vi var ute och handlade. Idag när hon åkte

iväg så påminde jag henne om årsdagen och varför

jag igår köpte blommorna.


Verkade dock som hon fick dåligt samvete

för något verkar gnaga inom henne mer än utmattning.

Jag är glad jag kom ihåg något för en gångs skull.


Fick bevakad frigång idag och inhandlade 2 nya 

böcker på Röda Korset så nu har jag några veckors,

eller ska sanningen fram så lär det nog ta månader med.


Två stycken Jens Lapidus följde med hem.

25:-/styck kändes bra eftersom pengarna gör nytta.

Troligen den enda butiken i stan som blir evigt tacksam

för att man handlar då jag blir trevligt bemött.


Firat dagen med varsin räksallad och snart

kommer hennes äldsta son på middag då erbjuds vi

en underbart god fiskgratäng så det ser jag fram emot. 


Sköt om er......


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards