•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 augusti 2022

Av Michael - 28 augusti 2022 14:39

 


Kalla regniga dagar verkar rulla in mer och mer.

Kan det vara så att vi sett det sista av sommarvärmen måste

jag medge att Augusti varit riktigt skön månad.


Saknar massa saker dock.

Har varken grillat hemma eller ute i naturen.

Har inte fiskat så mycket som jag hade önskat (förutom i norr)

och sen har jag inte som jag hävdat förut bjudit ut min älskade hustru

på picknick som jag lovat.


Har funnits olika orsaker som hälsan, hustrun utmattad

sen har vi inte funnit tid för varandra tyvärr.

Hon har endast haft 2 veckors semester och på den lilla tiden

hinner man verkligen inte återhämta sig så jag hoppas

innerligt att vi tar igen den förlorade tiden och hamstrar på

oss orken...


Något jag anser höra till varje sommaravslutning är

att se stort fält med solrosor så det vill jag uppleva igen

en dag. Böljande fält med stora solar är så underbart att se.....


 



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards