•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 augusti 2022

Av Michael - 26 augusti 2022 22:21



Och en liten del av skelettet med.

Eftersom infektionen blottat skelettet så

är jag mer eller mindre satt i husarrest utan

att få gå vidare till gå.


Hundarna måste rastas och det är väl allt

jag kan och få göra.

- Du ska inte göra så.

- Du ska inte stå upp.

- Ska inte, får inte, bör inte 

allt detta står mig upp i halsen.


Jag vill promenera, jag vill cykla, jag vill

plocka svamp, bär, fiska...

Kommer troligen hållas på replängds avstånd för annars

tappar jag förståndet. (Ja det finns en liten del kvar)


Sover för dåligt på nätterna och är grinig på dagarna

och det är nog tur hustrun jobbar och slipper stå på andra

sidan och utstå detta.


Önskar er alla en god natt

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards