•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 augusti 2022

Av Michael - 29 augusti 2022 13:41



Ja lite så känns det för oss båda

just nu.


Saknar trädgård, saknar enkelhet, längtar

efter utrymme. Att komma hemifrån är inga svårigheter

men sen när man ska hem blir det värre.


Allt kändes så bra, kanske en smula panikartat

men sen vande man sig, eller inte. Ja Tobbe du vet vad

detta handlar om så då slipper jag få klagomål

sen att jag rabblar osammanhängande och i gåtor.


Söker, söker och söker lite till.

Får napp sen ebbar det ut och det känns som man inte

riktigt fått chansen.


Upp på detta ska jag söka pris

på den väl kända barnsjukdomen på SAAB...

"Tänd kassett" så jag hoppas att Suzan svarar snart ;o)


Annars sker väl inget nytt denna veckan

tror jag. Hustrun jobbar 80% men har nästan 100% fullt

upp med att beskära, planera så ledig är hon väl

inte direkt tyvärr. Men jag vet varför och har accepterat

detta med öppna armar... *pöss-pårej-gumman*

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards