•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 augusti 2022

Av Michael - 31 augusti 2022 16:46

 


Ska man eller bör man inte säga farväl nu?

Tror ni att det finns en liten chans att värmen stannar

och låter shortsen sitta på ett tag till?


Är DU säker på din röst inför valet?

Tror DU att ditt val kan rädda detta landet eller

greppar du efter halmstrån?


Vad får dig så säker att just ditt parti

kommer göra det du vill?


Varken jag eller hustrun har satt oss in i vad

de olika partierna vill och hur jag röstar vet jag troligen den 

11:e om jag inte slås av en blixt från klar himmel och förtidsröstar.


Vad ska man stoppa i sig idag som 

gräsänkling när frun jobbar sen kilar på fotbollsmatch?


Känns som besluten är svåra i dagsläget

så ge mig DIN syn på saken.

Alla har rätt att höja sin röst, alla ska respektera det val

man gör utan att bli idiotförklarad för det eller hur?


Näää... jag rullar mot frysen och ser vad

jag kan vispa ihop till middag idag.

Vad ska du äta?


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards