•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 maj 2023

Av Michael - 3 maj 2023 19:54



Jaa faktiskt...

 

Under detta året har jag läst mer böcker tillsammans

än vad jag gjort under halva min livstid tror jag.

Visst jag läste en hel del förra året men bara nu på

5 månader har jag gått genom 6 böcker.

 

Kommer säkert öka så vem vet hur många jag 

tråcklat mig genom innan detta året tar slut.

Har hamnat i ett läs skov och som vanligt är numera

Camilla Grebe favoriten. Läst redan 4 av hennes böcker 

och som tur är finns det fler av dom.

 

Vad gillar DU att läsa?

Vad läser du just nu?

Då räknas inte skolböcker eller bilmanualer.... (hahaha)

 

Skall medge att jag aldrig läst över 300 sidor

i någon bok under min livstid, ganska förvånad där.

Tiden rann iväg och runt 01:40 när ögonen började att

gråta av trötthet fick jag lägga ner... DÅ är den bra boken.

 

Dags för såromläggning.

Sköt om er

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards