•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 maj 2023

Av Michael - 18 maj 2023 21:57



Fått fira mitt barnbarn som fyllt 7 år.

Haft ångest hela dagen och vid middagstid slog det 

mig varför....

 

Hanterade det rätt bra så nu får vi se hur

och om det fortsätter. På Lördag ska vi på dop för mitt

andra barnbarn Haliey och det ska bli trevligt.

 

Eller...

Lite skräckblandad förtjusning är det väl med

när jag tänker efter. Har alltid varit sån runt folkamlingar

så varför skulle det vara annorlunda nu?

 

Känner mig en aningen säkrare på att detta ska gå

vägen men allt avgörs på plats. Köpte limstift idag på tal om annat.

Vi ska försöka pussla ihop en sak jag och hustrun och eftersom det är en

gåva kan jag inte visa er förrän på söndag senast.

 

På tal om ingenting...

Som avslutning så undrar jag nyfiket: PRO GARDEN...

Vem i h-vete vill arbeta för någon som inte har en hum om

någonting och sticker upp huvudet i molnen sen skyller på andra

för deras misslyckande?

 

Min personliga åsikt!

Önskar er god natt och hoppas er helg blir fantastisk.

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards