•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 maj 2023

Av Michael - 21 maj 2023 13:27



Hade en goo känsla denna helgen och eftersom

vädret visade sig på sin bästa sida så tänkte jag ge mig

ut och fiska. Fredagen så rasade magen och foten var inte som den skulle.

 

Lördaagen vart det dop och sen skulle vi på match.

Även matchen fick jag ställa in för att foten och en av tårna var svullen.

Fick fotat en bild till fotvården innan hustrun packade in även den tån

eftersom sår uppstått p.g.a svullnad.

 

   Ja som ni alla kan se så mår inte denna foten

så värst bra. Tå nr.4 ser ut som den lever på steroider av något slag.

Lilltån skaver in i sidan och troligen gör skada på den andra så därför

fick den bli ett paket igår kväll för att slippa nya infektioner.

 

Eftersom sen benet inte var på humör så trodde jag att det var dags

för ytliga blodproppar som jag haft förr men det verkar som det lugnat ner sig

och jag slipper uppsöka akuten eller vårdcentral för undersökning.

 

Ja dopet sen... Vilken tillställning vi bjöds på.

2 dop på samma gång och båda barnen var tysta som möss.

Jag mitt dumma nöt ville få bästa foto möjligheten och drog med mig hustru

och min son till fel sida BARA för att fota. (Förlåt)

 

Efteråt var det fika... (MUMS)

Presenter öppnades och under tiden det skedde somnade

Haylie av ren utmattning kan man tro. Det verkade som att alla var nöjda

och verkligen ALLA ville ha en bit av den lilla både i form av gos

och foton så det var verkligen lyckat. Tack Jennie & Chippe för 

att vi fick komma...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards