•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 maj 2023

Av Michael - 13 maj 2023 21:58



Säger Anders men kanske inte varje dag.

Idag för första gången sen vi flyttade hit tändes 

grillen till grannens förtret.

 

Hustrun ilsknade till och sa högt

- Nää klart bättre med cigarettrök!

 

Finns inget värre än att ha sovrum och

vardagsrum fylls med äcklig, vidrig cigarettrök

så vi tog hjälp av vår hyresvärd och fick surt tillbaka för

det idag.

 

Hör saken till att vi hade el start till grillen så det varken doftade

tändvätska eller rök så vad man klagade på har jag inte en aning om.

- Tydligen skillnad på folk och folk... fick jag höra från ovan.

 

Första vi fråga när vi flyttade in var...

- Får man grilla?

- Ja men man ska visa hänsyn och inte använda elgrill.

 

Jag tycker vi skötte oss klanderfritt men fick

ändå ett

- FAN! och smäll i fönstret ovanifrån.

 

 

Finns väl mer angelägnare saker att brusa upp för 

kan jag tycka.

Kanske bra att jag tar Citalopram, hade tagit hus i helvete

annars för då hade jag tuggat skum av ilska och låtit

personen i frågan om min åsikt.

 

Men nu kan jag säga som Tony Richardsson

- JA E INTE BITTER !!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards