•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 maj 2023

Av Michael - 26 maj 2023 22:01



Sommarlov, ledighet och klassbollen.

 

Imorgon och hela helgen egentligen så är det nog den mest

fullspäckade helg på länge. Klassbollen 10.45 och 11.45 sen hem en snabbis

och ta lunch innan vi sen ska på "Juniors" match mellan VIF - Bergdalens IK

och det ska bli lite sämre väder med vind så man får nog ha långbyxor tyvärr.

 

På söndag är det Mors Dag så även där är det match fast då i Göteborg

mellan Älvsborg - VIF sen hem till hustruns dotter för god middag.

Skönt att slippa laga mat för en gångs skull. Ja nu lagar inte jag varje dag

och måste erkänna att laga mat endast till sig själv suger fett.

 

Så tråkigt att äta ensam men ibland så jobbar hustrun sent

så då har man inget val. Ska bli skönt v.30 då hustrun reser till Norrland

för då ska min son vara här en vecka och hålla mig och katterna sällskap.

 

Får hoppas han får ut sin gamla pappa på massa galna upptåg

eller så sitter han klistrad vid skärmen och spelar. HUR bryter man 

mönstret med att få en 23-åring med Aspbergers att släppa kontrollen?

 

Ibland är han lika envis som sin syster och sen skyller dom på

mig, hmm... va menar dom med det? Skulle jag vara envis?

Tyst Tobbe! *hahaha*

 

Nää nu får det bli sängen.

Ha en riktigt skön helg på er alla.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards