•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Michael - 4 november 2012 18:11







Allt känns inte alltid hopplöst...

 

 

 

Man ser ljuset vissa dagar, ibland i början av tunneln

och ibland i slutet... Jag vill mycket men känns även ibland att

min vilja, önskan kan kväva dem som står mig närmast.

 

 

 

Är ALDRIG min mening !

 

 

 

Ber om ursäkt för alla som jag sårat med mina

dumma kommentarer eller påståenden.

Är nog det levande beviset till att jag talar först

och tänker sen tyvärr.

 

 

 

Sägs att jag har ett hjärta av guld

och alltid bryr mig om.

Börjar tyvärr tveka på mig själv just nu.

 

 

 

 

Ni får nog tänka om ni med kanske.

Ska försöka själv att tänka före jag öppnar munnen.

Kanske man sårar mindre på det viset.

Vet att allt inte kretsar runt mig men om man inte

talar om hur det står till vet jag inte vilket ben jag ska

stå på känns det som...

 

 

 

Tar en korv till tack........

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards