•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Michael - 5 november 2012 13:07







Kurator idag...

Påpekade att även hon skickat påtryckning på

läkarens remiss och tydligen var det blåslampan i rumpan

som krävdes för med posten idag låg en bokad tid

torsdag 8:e november kl. 11:00

 

 

 

Nu börjar jag bli nervös...

Mer nervösare än mötet med AF & FK och dem

2 instanserna ihop borde vara mest skrämmande

för ingen vettig själ vet va de kan koka ihop.

 

 

 

Herregud...

Nu har det slagit slint på hela den kvinnliga

delen i familjen. Igår spelade och sjöng dottern julmusik.

Idag spelar hustrun och syr/broderar Julstrumpor...

I denna familjen är det oftast jag som kritiseras för mina

tidiga julplaneringar men detta år är jag sist.

 

 

 

Får sätta mig ner och se om hennes anfall

går över eller så får jag bara anpassa mig helt enkelt.

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards