•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Michael - 18 november 2012 22:43








All by myself...

 

 

 

Im gonna be.

Ja vi får se om det går.

Har jag motivationen så fixar jag det.

Har jag det inte så går det bara inte...

 

 

 

Jag bara måste försöka och ni som följer mig

på Facebook kommer se om jag tog mig

i kragen eller inte.

 

 

 

Nu på kvällen har vi avnjutit de

mest billigaste räkor och baugetter man kan finna.

Fyllt dem med ägg, sallad, gurka och

majonnäs...

 

 

 

Summerar veckan som varit...

Ja det gick upp och ner kan man säga.

Torsdagen & halva fredagen var en tjock

tät dimma av oro och enorm ångest.

 

 

 

Helgen har varit ganska bra.

Stillsamt efter att loppisen varit avklarad.

Trodde vi bara skulle göra denna lördags loppisen

men som det ser ut nu så KANSKE vi kör några

till men det beror på om vi har något att sälja...

 

 

 

 

"Hyra" film ska jag kanske göra...?

Får se vad som erbjuds.

Verkar inte som de jag vill se finns ute än.

Men vi får se om jag kan finna lyckan.

 

 

 

Önskar er en God Natts sömn

och en ny fantastisk vecka...

Allt Gott !

 

 

 

 

 

 

Av Michael - 18 november 2012 16:01








Min tur att välja...

Nu gick jag min egna väg.

Jag valde, jag segrade, snart smäller det...

 

 

 

Dagens Middag är Orientaliska Räkor.

Billig snabblagad mat som tyvärr

inte görs så ofta hemma...

 

 

 

Dels för att barnen ogillar

sen dels för den sätter sprutt på tarmarna

eftersom den tillagas med

chilikrydda, chilisås & cheyenne peppar (2 -3tsk)

 

 

 

Men idag fick JAG bestämma.

Bilen urpackad efter gårdagens loppis

och inpackat är andra saker som vi ska

imorgon köra till

 

 

BARNAHJÄLPEN

 

 

 

Från början var det sagt 3 lådor

men nu blev det fullpackat.

Hoppas de kommer gilla de vi skänkt

& hoppas de inbringar en del pengar till

deras verksamhet och kan hjälpa dem som behöver...

 

      

 

 

Av Michael - 18 november 2012 13:13








Den har skrivit sitt testamente...

 

 

 

Inget vill som vi vill.

Nya problem uppstår.

Vart ska det sluta, hur ska de gå ?

Nu vill inte skärmen starta...

 

 

 

I min unga ålder fanns ett talessätt

när man blev arg på döda ting...


Anpassar det NU:

 

 

" DENNA DATOR GÖR MIG MED

 

NEGERUNGAR "

 

 

(Citat ur en Tv-Reparatörs vardag)

 

 

Man fick höra massor när man satt med

sin far i hans verkstad där han i 19 år

lagade tv- apparater....

Av Michael - 18 november 2012 11:47








Eller inte...

 

 

 

Problemen hopar sig igen.

Fick vara bra några dagar sen rasade det igen.

Nu är det haveri !

 

 

 

Kanske låter mindre I-lands akut i era

ögon men för oss är det jobbigt.

Jobb datorn skriker som om den vore fastklämd

eller torterad i Gulag...

 

 

 

Hustrun utreder och vi gissar att

något är trasigt eller håller på att gå sönder

och vi har verkligen inte ekonomi till att laga..

Typiskt när den datorn är den vi kan livnära

oss på för allt finns i den för att hålla M & M Broderidesign igång.

 

 

 

Håll tummarna för att det går att fixa !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards