•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Michael - 20 november 2012 18:40








Att ladda inför sportradion med Kopparbärs Jul...

Tanja Rantalas fel att vi tjuvstartar här hemma nu.

2 Fönster färdigtvättade och i vårat sovrum står adventsstjärnan uppe.

På kontorsdelen är vi inte riktigt färdiga men det kommer.

 

 

 

Tvättstugen har vi avklarat med.

Middag fick vi i oss med (Grillad Kyckling & Potatissallad.)

Inväntar vår dotter som är i skolan 16:30 - 20:00 sen ska vi ha lite Go Fika.

 

 

 

Litet bakslag under kvällen men tänker inte

låta det trycka ner mig utan jag bara skakar av mig

och bokstavligen skiter i gnällandet.

Man kan inget göra om det inte finns sen får det

bli som det blir. Haft 2 klagomål på 8 år så det kan jag ta

utan att ens göra en axelryckning...

 

 

 

Vandrar vidare . . . . . . . . .  nej jag skuttar . . . . . . . . . . . .

Av Michael - 20 november 2012 16:39








Ja man kan ju börja fundera...

Nu menar jag riktiga kriminella som tror man

är så BLÅÖGD och går på alla mail som skickas.

 

 

 

Har fått en hel drös med olika mail denna veckan.

Tar ett i högen där vårat Hobbyföretag ska få pengar tillbaka

från Blocket eftersom vi hade betalat för hög avgift.

Lite över 300:- skulle vi få OM vi bara delade med oss

av vårat kontonummer så dem kunde föra över pengarna... "Yeah Right"

 

 

 

Kommer inte funka den gubben...

Har fått massa annat men orka ens besvara.

Tittar genom snabbt sen kastar jag utan ens blinka.

Men som sagt, den kriminella sidan ska ha pengar dem med.

 

 

 

 

Kanske så man ska göra

för att få tag på pengar ?

NEJ tack thats not for me......

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards