•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Michael - 21 november 2012 18:33








Sägs att man ska ta vara de små

ljusa stunder som erbjuds för ett bättre

välmående så nu kan jag inte låta bli...

 

 

 

Hustrun bakade 50 bullar efter middagen

och det luktar så enormt gott

och barnen slåss om vem som ska ha största bullen...

"GUD så omoget"

hehehe...

 

 

 

Nu står t.o.m Leo och skäller,

kanske han vill ha bulle med

så jag får nog kasta mig in i duschen

och sno mig på annars har de tagit slut...

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Michael - 21 november 2012 16:00








Är verkligen allt som krävs ibland.

Kan vara ett enda simpelt ord

som ger trygghet, värme och dämpar oro

sorg eller annat som tynger ner själen...

 

 

 

Så från bottern av mitt hjärta

vill jag tacka alla som hela tiden

gör sitt yttersta för att hålla mig över ytan...

 

 

 

TACK !   

Av Michael - 21 november 2012 13:34








Ja vad ska man säga...

Dont like it a bit men får leva med det.

Loppisens utgång vet jag inget om heller för som det

ser ut just nu ska det komma regn på Lördag.

 

 

 

Skulle vara mysigt med lite snö ute nu.

Dagar & kvällar blir inte så mörka och dystra då.

Inga större mängder så det blir till besvär för det kan vi

vänta med till veckorna före och efter jul.....

 

 

 

Kommer inte på något nytt.

Bäst avsluta annars kommer massa gnäll.

Önskar er en fortsatt trevlig dag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards