•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Michael - 27 november 2012 23:19








Denna dag går till historien...

Ingen bra dag utan jag arkiverar den som satanisk.

Somnade efter 7 imorse och gick upp 10.

Hjärnan känns fullkomligt mosig och huvudvärk hela dagen.

 

 

 

Sen när man precis vaknat av min mamma som ringer

och vill prata med frun. 20 Minuter senare kommer hon tillbaka

och förmedlar att hon ska köra min mamma till akutmottagning.

Hon har kräkts hela gårdagen,ingen föda stannar eller mediciner heller.

 

 

 

Dem ankomtill akuten strax efter 11:30 och hustrun lämnade runt 14:50

och vi har ännu inget hört.  Vet inte om hon sitter kvar på akutmottagningen eller

om hon fått en säng på lungmottagningen.

Hon har gjort massa provtagningar senaste halvåret och inte ens jag

vet om hon fått svar på alla prover ännu...

 

 

 

Sover jag inte inatt beror det på ovissheten.

Hoppas löftet infrias imorgon !

 

 

Lev i nuet ! ! !

Av Michael - 27 november 2012 00:10








Orkar snart inte mera...

Tar på krafterna och snart har jag gått

på tok för långt.

 

 

 

 

Sömnlösheten gör mig smått galen.

Lite grinig, huvudvärk som jag sen botar med sömn

under dagen sen sitter man fast i ekorrhjulet igen och snurrar.

 

 

 

 

Visst är det enkelt för andra att säga vänd rätt

på dygnet och jag LOVAR jag försöker.

Men snart hoppas jag på ny medicin som hjälper mig att

sova mer än 2-3 timmar/natt.

 

 

 

Ska göra ett nytt försök igen.

Bara vädret håller upp ska jag ge mig ut i skogen

och fixa grön mossa...

NU ska jag hinna bli klar tills söndag hoppas jag.

 

 

 

 

Dyker ner i sängen och hoppas på det bästa.

Håll tummarna på det bästa.

 

 

Sov Gott

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards