•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Michael - 7 november 2012 18:58







Ja imorgon kväll blir man gräsänkling igen

för ja snart 3:e helgen i rad...

Plåster på såren blir fläskfilé och något mer.

 

 

 

Om någon är  sugen på att hålla en gammal gubbe

sällskap några timmar  så bjuder jag gärna på fika...

Känn dig inte tvingad men det vore tacksamt.

 

 

Håller tummarna....

Av Michael - 7 november 2012 11:28







Varför ärligt talat ?

 

 

 

Varför utsätter man sig för  något sådant man

inte är det minsta intresserad av.

Visst kul att rätt person valdes men att ligga vaken

till klockan är efter 3 när man vet att klockan ringer 07 är

bara ren dumhet.

 

 

 

Tappat räkningen hur många gånger jag slumrat till

i soffan sen jag gick upp.

En vacker dag inser man kanske sina misstag och lär

sig av dem men ser ingen ljusning nu...

 

 

 

Nu ska jag ta en macka och kolla

vidare på Storage wars...

 

 

Kram på er alla !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards