•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Michael - 16 november 2012 23:08








Var bilen...

 

 

 

Och jag hoppas att hälften inte följer

med hem igen då blir jag glad.

Om vi sen kanske tjänar lite blir jag ännu gladare.

 

 

 

 

Om vi får tillbaka insatsen brukar jag säga

men nu vill jag ha mera.

Blir en sporre så man orkar steka köttbullar när vi kommer hem.

 

 

 

 

Men jag ska nog inte ha så höga förhoppningar.

Finns nog bara pengar hos pensionärerna.

Kanske man kan flörta in sig hos dem med

att bjuda på pepparkaka.

 

 

 

Men nu ska jag ner och kolla lite tv

före vi går upp och somnar framför

tv:n i sovrummet som omväxling...

 

 

 

VÄLKOMNA PÅ JUL LOPPIS I VÄNERGSBORG...

 

TORGET  09 - 14

Av Michael - 16 november 2012 17:36








Ja gårdagen var inget vidare...

 

 

 

Allt svartnade, allt var en riktigt

tät omslutande dimma som aldrig tycktes

försvinna och timmarna gick sakta.

 

- - - - -

 

Somnade med Lap topen i sängen.

Vaknade efter att ha ställt larmet på 08:30

sen har jag suttit i diset några timmar.

Middag igår hos mina föräldrar och idag med.

 

- - - - -

 

Imorgon stundar årets sista Loppis.

Hustrun har stuvat om lådor och jag burit in dem.

Packat de som ska med imorgon och

på måndag ska vi göra gästspel hos

 

 

BARNAHJÄLPEN

 

Där ska vi lasta av några lådor och hoppas

vi kan dryga ut deras kassa en aning.

Annars har vi kastat bort massa så

vi någon gång kan ta oss in i förrådet igen.

 

M & M Broderidesign

 

Kika in och se om vi kanske

kan skräddarsy just din personliga

present eller julklapp...

 

 

Nu ska vi packa klart lådor...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards