•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Michael - 2 januari 2013 21:35






Good Lord…

 

Tröttare än tröttast. Märkligt nog mer psykiskt än fysiskt trött och det känns sådär just nu. Tung i pannbenet så det räcker till och jag ska försöka se till att orka en stund till.

 

Har ett enormt sug…

Enormt sug efter dricka, chips, ja lite godis med faktiskt. Inget ska slinka ner och det kommer straffa mig men det måste kännas ett tag om jag ska kunna starta om på nytt. Gäller att avgifta sig när jag ska trycka på reset knappen.

 

Kommer behöva all hjälp jag kan få. Vet att många av mina vänner gått genom samma slags avgiftning och vet hur jävligt dem haft det under tiden. Dagens middag var gudomligt smarrigt men det var massa onödigt tillbehör. Pannkakor med sylt och grädde…..

 

Lite mer tv sen får det bli sängen. Hoppas morgondagen blir lika finns som denna så jag kan försöka njuta av ljuset.

 

Sov Gott…

Av Michael - 2 januari 2013 13:58






Närmar mig slutet…

 

Ovetandes om framtiden och med solsken utanför försöker jag se en ljusning någonstans vid horisonten men det ser mörkt ut. Att solen strålar ute är en smula glädje så jag får försöka hitta lite glädje i det…

 

Huvudet spränger, kroppen känns ”out of place” så det blir en stillsam dag. Fryser, kroppen värker men annars flyter allt på som det ska. Framtiden för en del i familjen är tryggad och det hjälper resten i gruppen och mitt läkande.

 

Börjar närma oss en ny start. Nytt liv, nya vanor, nu ska allt bara flyta på och sen sköter sig allt som det ska. Lite mer tv nu så serien tar slut någon gång.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards