•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Michael - 11 januari 2013 21:45






Imorgon....

 

Ja då ska jag frossa.

Ska starta med brakfrukost.

  • Frukost: Bröd, ägg, bacon, gröt
  • Middag: Tacos !
  • Kvällsmys: Våfflor...

 

Under kvällen ska jag även försöka få i mig lite chips.

Kanske några glas Pepsi max vore gott med faktiskt.

Om jag kanske tar en tur på träningscykeln så kanske jag

kan få lite bättre samvete men bara lite *blink*

 

 

 

Men nu ska jag invänta min äkta hälft

såvi kan gotta oss med frysta bär och grädde

innan sängen och imorgon.... Ja imorgon (sovmorgon)

 

 

Dröm Sött...

 

 


Av Michael - 11 januari 2013 19:19






Njaaaa...

Inget vidare kanske faktiskt.

Sparar mig till morgondagen och tar endast några jordnötter.

Imorgon blir en helt annan sak kan jag lova.

 

 

 

Imorgon löper vi hela linan ut.

Kan jag bara hålla detta så har jag snart

tappat de ynkliga få kilona som finns hängande...

 

 

 

Måste sen ge mig ut på Powerwalk med

eller utan följeslagare.

Får försöka peppa mig själv och ha musiken

i öronen så kanske det funkar bättre...

 

 

 

Va hittar ni på ikväll ?

Av Michael - 11 januari 2013 15:04







SATAN...

Ja så slutade förra inlägget.

Jag kom till slut på vad förra inlägget skulle handla om.

Behövde ett ord, ett enda ord som triggade fram minnet och det kom

i slutet av förra inlägget.

 

 

 

JAG SAKNAR min våg...

Har inte kunnat väga mig vare sig hemma eller på vårdcentralen.

som en vän sa igår,

- Kanske lika bra att inte ha en våg.

Ligger mycket sanning i det faktiskt för det blir ett tvång.

Man hetsas till att springa och väga sig hela tiden...

 

 

 

Jag får helt enkelt gå på magkänslan.

Nästa gång jag beger mig till vårdcentralen för

provtagning får jag se till att väga och mäta midjan.

Hoppas vekligen på positiva resultat !

 

 

 

Nu fundera ut middag !

 

Av Michael - 11 januari 2013 13:37






Tog några stapplande  steg till frisören.

Tänkte det var dags att snygga till frisyren innan söndag.

Nyklippt, nyrakad (hakan inget annat) och under tiden jag står i duschen

funderar jag på vad jag ska blogga om och kommer på massor

men sen när jag torkade mig så måste jag ha torkat bort minnet med...

 

 

 

Mitt i duschen så tror jag att det knackade på dörren

för Leo markerade genom att skälla varnande så kanske det var tur

att jag hann låsa dörren innan. Vem som knackade vet jag inte men det kanske

visar sig med tiden...

 

 

 

Visade sig nu under tiden jag skriver...

"Mor" som knacka på.

Jaja nu är jag helgfin och några gram lättare.

 

 

SATAN ! ! ! ! !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards