•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av Michael - 3 oktober 2016 15:18



Den frågan tuggar inom mig.

- dem närmaste veckorna kommer visa sig.

Så kan man väl inte säga?

 

 

Får ställa om frågan på onsdag gissar jag

om det inte kommer upp av sig själv.

Det gnager inom mig och tankarna är smått mörka

vissa stunder men numera får jag stöd.

 

 

Finns inget mysigare för själen att vara älskad.

 

 

Har sen haft besök av mitt underbara barnbarn

och vi tror nog att det behövs tätare besök för den

lilla sötungen är så mammig att hon gallskriker hos morfar

men somnar på mormors axel.

 

 

När hon sen somnar i morfars armar

smälter man som smör i solsken och hur mycket hon

än skrek minuterna innan är allt glömt när hon ligger

där avslappnad och snoozar...

 

 

1 timma till sen stick i fingret... *suck*

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards